Estimades famílies,
Us comunicam que A PARTIR DEL 28 D’ABRIL I FINS EL 9 DE MAIG estarà
oberta la convocatòria d’AJUDES INDIVIDUALITZADES DE MENJADOR del curs 13/14 (BOIB núm. 46, de 5 d’abril Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 28 de
març de 2014 per la qual es convoquen ajudes individualitzades de menjador per
als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris durant el
curs escolar 2013-2014)
(L’horari de Secretaria
és de 9h a10h i de 13h a 14h).
I- BENEFICIARIS.
Poden ser beneficiaris d’aquesta ajuda els alumnes que es trobin en unes
condicions econòmiques o sociofamiliars desfavorables recollides en els annexos
I i II de la convocatòria i que compleixin els següents REQUISITS:
a)
Ser ususari
del Servei escolar de menjador durant el curs 13/14.
b)
Haver
presentat la sol·licitud i la
documentació requerida en aquesta convocatòria en els terminis establerts.
c)
Cumplir els
punts 1, 2 i 3 de l’Annex 1 i arribar a la puntuació establerta per la Comissió Avaluadroa.
d)
Per al Primer
cobrament, s’ha d’haver fet ús del servei de menjador un mínim del 50% entre
els dies 13 de setembre de 2013 i el 20 de desembre de 2013.
e)
Per al segon
cobrament, s’ha d’haver fet ús del servei de menjador un mínim del 50% entre
els dies 7 de gener de 2014 i el 20 de juny de 2014.
II-DOCUMENTACIÓ que
s’ha de presentar:
1)
La sol·licitud
emplenada correctament. (en cas de germans, s’ha de presentar només una
sol·licitud)
2)
DNI en
vigor, NIF o NIE, en cas de ser
estrangers, de tots els membres computables de la unitat familiar que tenguin
16 o més anys, a dia 31 de desembre de 2013.
3)
Declaració
responsable dels pares o tutors que
exposi que no estan sotmesos a cap supòsit de prohibició per ser beneficiaris
de subvencions (Annex 9)
4)
Un
certificat d'ingressos de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària corresponent a l'exercici fiscal de l'anys 2012 de
tots els membres de la unitat familiar amb ingresos o Annex 7 (full d’autorització de
consulta per part de Conselleria). En el cas de nul·litat matrimonial,
separació o divorci, es tendrà en compte la renda de qui en tengui atribuït
l'exercici de la guarda i custòdia. En cas que la família no pugui presentar el
certificat de l'AEAT pel fet de no estar inscrita en els seus registres, haurà
de presentar un certificat dels serveis socials on es valori la situació
econòmica de la unitat familiar.
5)
Fotocòpia
del llibre de família amb tots els
seus components. En els casos de
nul·litat, separació o divorci s'ha de presentar la sentència judicial
que ho declari.
6) Per obtenir
punts per criteris familiars:
-Per família nombrosa, fotocopia del
carnet de família nombrosa.
-Per membre de la unitat familiar afectats de
discapacitats físiques o psíquiques, presentar certificat.
-Per infant en acolliment, família monoparental...
presentar documentació acreditativa.
7)
Per obtenir
punts relatius a condicions sociofamiliars desfavorables presentar documentació
acreditativa (situacions descrites annex II)
8)
Autorització
al Centre Escolar per gestionar l’ajuda (Annex 3)
9)
Acceptació de
l’atorgament final de l’ajuda (Annex 4)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada