Estimades
famílies,
Us
comunicam que A PARTIR DEL 8 DE GENER I FINS EL 16 DE GENER estarà
oberta la convocatòria d’AJUDES INDIVIDUALITZADES DE MENJADOR del curs 14/15 (BOIB núm.
174, de 20 de desembre
de 2014 Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i
Universitats de 19 de desembre de 2014 per la qual es convoquen ajudes
individualitzades de menjador per als alumnes que cursen estudis als centres
docents no universitaris durant el curs escolar 2014-2015)
Podeu
trobar tota la informació, els annexos i fulls de sol·licitud i la documentació
requerida al bloc de l’escola o a l’enllaç següent https://www.caib.es/seucaib/ca/tramites/tramite/1321714
(L’horari
de Secretaria és de 9h a10h i de 13h a 14h).
I-
BENEFICIARIS. Existeixen dos tipus de beneficiaris: 1. Beneficiaris directes (Alumnes que
es trobin en situació d’acolliment; Alumnes víctimes de violència de gènere) 2.
Beneficiaris per barem (Alumnes que, d’acord amb els criteris que es recullen
als annexos 2 i 3 d’aquesta Resolució, es trobin durant el curs escolar
2014-2015 en unes condicions econòmiques o sociofamiliars desfavorables)
II-
REQUISITS:
a) Ser ususari del Servei escolar de
menjador durant el curs 14/15.
b) Haver presentat la sol·licitud i la documentació requerida en aquesta
convocatòria en els terminis establerts.
c) haver fet ús del servei de menjador un mínim del 50 % en el període corresponent.
III-CRITERIS PER ATORGAR LES AJUDES
a) Condicions econòmiques.
b) Condicions familiars.
c) Condicions socials del sol·licitant, acreditades de
forma fefaent.
IV-DOCUMENTACIÓ que s’ha de presentar:
1)
La
sol·licitud emplenada correctament. (en cas de germans, s’ha de
presentar només una sol·licitud)
2)
DNI
en vigor, NIF o
NIE, en cas de ser estrangers, de tots els membres computables de la unitat
familiar que tenguin 16 o més anys, a dia 31 de desembre de 2014.
3)
Annex 6.
Declaració
responsable dels pares o tutors que
exposi que no estan sotmesos a cap supòsit de prohibició per ser beneficiaris
de subvencions
4)
Annex 4. Autorització al Centre Escolar per
gestionar l’ajuda
5)
Annex 5. Full d’autorització a la Conselleria d’Educació, Cultura i
Universitats del Govern de les Illes Balears perquè obtinguin el corresponent
Certificat d’Ingressos de l’Agència Tributària.
l’efecte de consulta)
6)
Fotocòpia
del llibre de família
amb tots els seus components. En els casos de
nul·litat, separació o divorci s'ha de presentar la sentència judicial
que ho declari.
7)
Per obtenir punts per criteris familiars:
-Per família nombrosa,
fotocopia del carnet de família nombrosa.
-Per membre de la unitat familiar
afectats de discapacitats físiques o psíquiques, presentar certificat.
-Per infant en acolliment, família
monoparental... presentar documentació acreditativa.
8)
Per
obtenir punts relatius a condicions sociofamiliars desfavorables presentar
documentació acreditativa (situacions descrites A L’annex 3)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada