Benvolgudes
famílies,
Informam que el termini per a sol·licitar el SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR
per a alumnes d’educació infantil és del 12 al 26 de setembre de 2018, a la
secretaria del centre. Fora d’aquest termini no es podrà atendre cap
sol·licitud.
El Consell Escolar del centre ha aprovat
uns criteris de barem per a aquestes sol·licituds i la direcció del centre
podrà autoritzar, de manera provisional, igual número de sol·licituds
com places vacants estiguin disponibles, una vegada autoritzades totes les
sol·licitud d’educació primària, segons la puntuació atorgada seguint el barem
establert.
Podeu trobar els fulls de sol·licitud,
la normativa de referència i els criteris de barem aprovats pel consell escolar
al bloc de l’Urgell http://cplurgell.blogspot.com.es/
Una vegada autoritzada o no la vostra
sol·licitud, la direcció del centre us farà arribar una carta i un carnet
d’usuari, si és el cas. Sense aquest carnet d’usuari no es pot fer ús del
servei.
Moltes gràcies per la vostra
col·laboració!!
Equip
directiu
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada